Jako uzupełnienie systemów bezpieczeństwa, oferujemy rozwiązania, które stanowią wsparcie personelu i działów marketingu i są jednym z najważniejszych elementów monitorowania sprzedaży.
W naszej ofercie znajdują się systemy bazujące na analizie danych pobieranych z kamery wideo lub czujników podczerwieni. Liczniki klientów dokładnie określają ilość wejść i wyjść klientów – mogą rozróżniać kierunek poruszania się osób i dzięki temu liczyć tylko osoby wchodzące, a osoby wychodzące nie zmienią stanu licznika osób, lub liczyć oddzielnie osoby wchodzące i wychodzące. Zebrane dane analizowane są przez specjalnie oprogramowanie, a wygenerowane raporty pozwalają zweryfikować:
- skuteczność sprzedaży – porównują ilość odwiedzających a sprzedaż; mogą zebrać dane również w wielu punktach handlowych i porównać je ze sobą;
- skuteczność kampanii reklamowych – ilość odwiedzających oraz sprzedaż podczas kampanii;
- działanie systemów antykradzieżowych;
- zainteresowania poszczególnymi produktami na otwartej ekspozycji;
- przestrzegania procedur przez personel punktu handlowego.
Można je zatem wykorzystać do podjęcia odpowiednich działań, mających na celu poprawę efektywności prowadzonej działalności i zwiększenie sprzedaży.
Dodatkowo, systemy liczenia klientów mogą być integrowane z innymi rozwiązaniami, takimi jak system transakcyjny oraz system przeciwkradzieżowy.